Markt

Plezier in betere verkoopgesprekken en merkbekendheid

Wilt u weten waarom uw websiteverkeer niet omzet in verkopen?

U kunt veel tijd besteden aan Search Engine Marketing (SEM), Social Media Marketing (SMM), Search Engine Optimization (SEO) om mensen naar uw websites te krijgen. Als het echter gaat om het genereren van verkeersconversies, slagen veel van uw campagnes niet. Wat kan je doen?

Webmarketeers missen vaak het optimaliseren van de landingspagina en dit is het eerste waar bezoekers mee te maken krijgen. Dit zal leiden tot verloren leads en geen verkoop.

Voordelen van betere verkoopgesprekken en merkbekendheid

Door betere verkoopgesprekken en een vaste routine te voeren, kunt u financieel succesvol zijn, vakanties nemen en meer tijd met uw gezin doorbrengen. U kunt het geld hebben om rekeningen op tijd te betalen, en niet de prijs van uw frivole aankopen te vragen.

Volgens Wikipedia is merkbekendheid een marketingconcept waarmee marketeers niveaus en trends in consumentenkennis en bewustzijn van het bestaan ​​van een merk kunnen kwantificeren. Merkbekendheid verwijst in feite naar het aandeel consumenten dat het merk kent.

Bij het gebruik van naamsbekendheid is uit onderzoek gebleken dat de resultaten worden vergeleken met gegevens van bijvoorbeeld voorgaande periodes of de concurrentie. In een enquête antwoordden 200 managers dat naamsbekendheid gunstig is.

Online adverteren is een geweldige manier om uw naamsbekendheid te creëren en leads voor uw product of dienst te krijgen. U moet verbinding maken met de sociale netwerken, Facebook, Digg, Twitter, enz., en een verscheidenheid aan media om kosteneffectieve campagnes te targeten en te creëren.

Er zijn 8 hoofdprincipes die helpen bij het converteren van uw bestemmingspagina:

Maak de bestemmingspagina’s voor elk van uw campagnes en geef de bezoeker een soort van verbinding door hun voornaam te gebruiken (zoals “Welkom [Voornaam]!!”).

Maak de pagina gemakkelijk te navigeren en voeg niet te veel inhoud toe, anders wordt het rommelig. Leg in de eerste 2-3 regels van de landingspagina uit over uw product of dienst en vertel uw bezoeker hoe dit hem/haar ten goede zal komen. Voeg ook een screenshot of een afbeelding toe die uw product laat zien.

Voeg één call-to-action-knop toe die de prospect vraagt ​​om een ​​actie uit te voeren (directe toegang, gratis video, 30 dagen proberen, enz.).

Gebruik twee of drie kleuren op de pagina en maak je bericht goed leesbaar (een andere kleur dan je achtergrond). Zorg dat er niets is om de gebruiker af te leiden van uw hoofdboodschap.

Voeg informatie toe om de gebruiker te laten weten dat zijn e-mailgegevens niet worden gedeeld of gespamd. Help de gebruiker om u te bereiken voor ondersteuning (inclusief gratis nummer of e-maillink).

Vertel de gebruiker in de kop van de pagina over de drie tot vier belangrijkste voordelen van uw producten en hoe dit hem of haar ten goede zal komen. Laat de prospect u vertrouwen door eerlijk te zijn (geen beloften die u niet kunt waarmaken), wees duidelijk en direct.

Voeg getuigenissen van uw huidige klanten toe nadat u om hun toestemming hebt gevraagd.

Leave a Reply

Your email address will not be published.